.:::گروه مبشران ظهور منجی:::.

.:::گروه مبشران ظهور منجی:::.
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک های مفید

بسم رب المهدی


سوالی ساده دارم از حضورت                           من آیا زنده ام وقت ظهورت

اگر تو امدی من رفته بودم                                اسیر سال و ماه و هفته بودم 

دعایم کن دوباره جان بگیرم                              بیایم در رکاب تو بمیرم

ما هیچ نگفتیم و همه شهر شنیده                     افسانه مجنون به لیلی نرسیده


با عرض سلام و تبریک به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) خدمت شیعیان ان حضرت.

همون طور که قبلا قولشو داده بودم نرم افزار منجی در ادیان که سال گذشته منتشر شد و استقبال خوبی ازش شد رو سری جدید یا همون ورژن دومشو امده کردم که نسبت به قبلی خیلی خیلی بهتره  و به مناسبت نیمه شعبان آماده برای دانلوده.

اما یه هزینه ی خیلی جزئی داره اونم با توجه به شرایطی که برام پیش اومده مجبور شدم این شرط و بزارم

متاسفانه طی چند وقت گذشته سه تا از عزیزان من دچار مریضی شدند که بشدت محتاج دعا هستند وضع یکی شون خیلی بده و منتظر عمل پیونده که با توجه عشقی به حضرت عباس (ع) دارن امیدوارم خود حضرت شفاشنو از حضرت حق براش بگیره.

هزینه این نرم افزار سه حمد شفا به همراه 14 صلوات هستش

به امید ظهور منجی

سرباز منتظر


لینک دانلود

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 13 تير 1386برچسب:, ] [ 14:16 ] [ سرباز منتظر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

بسم رب المهدی آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد شاید دعای مادرت زهرا بگیرد آقا بیا تا با ظهور چشمهایت این چشمهای ما کمی تقوا بگیرد آقا بیا تا این شکسته کشتی ما آرام راه ساحل دریا بگیرد آقا بیا ، تا کی دو چشم انتظارم شبهای جمعه تا سحر احیا بگیرد پایین بیا ، خورشید پشت ابر غیبت تا قبل از آن که کار ما بالا بگیرد آقا خلاصه یک نفر باید بیاید تا انتقام دست زهرا را بگیرد
امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 186
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 3574
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تماس با مدیر



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه